Det gör ont...

... Har sån jäkla ångest, känner mig så fruktansvärt maktlös, det finns inget, inget i hela världen som jag kan uppskatta eller njuta av. Sorry, men så är det. Vill bara gråta just nu, och sitter och funderar på om jag ska ta en stesolid för att lindra ångesten. Men nej, jag ska spara dem till tillfällen då jag verkligen behöver. Inte nu, för jag har inte panik. Jag har bara en evig gnagande smärta inom mig, och livet känns inte värt att leva. Vad är egentligen meningen med livet? Jag har genomlevt 21 år av denna tillvaro, fortfarande har jag inte fattat poängen med skiten. Varför finns jag? Finns det någon mening med mitt liv?

Snälla någon, jag blir rädd för mina egna tankar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0