Hur mycket Svennson är du?

Ditt efternamn slutar på -son : Nope.

Du känner någon som har samma förnamn som du : Känner till i alla fall...

Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du : Nej, trots att det är så vanligt...

I din familj är ni 2 barn : Nja, 1,5...
Du bor i villa : Nja, fast inte min egna...
Du bor i en tätort : Nej.

Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla: Nänä, äldre!!
Du har egen mobiltelefon : Ja.
Dina föräldrar har gift sig : Jadå.

Din mamma är yngre än din pappa - fast bara sju månader : Nej, tre år.
Din pappa heter Lars : Nix.

Din mamma heter Anna : Nä.

Din familj har en Volvo : Ja.
Din familj har en silvergrå eller röd bil : Ja, både och...
Du har tillgång till Internet hemma : Japp.
Du har ett eget rum : Japp, det har jag.
Du har varit utomlands minst 2 gånger: Nej.
Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna : Aldrig...

Du har varit i Grekland : Nej, inte det heller...
Du har varit på Öland minst 2 gånger : Nej.
Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger : Aldrig...

Din familj har en husvagn : Nix.
Ingen av dina föräldrar röker : Inte nu längre. Pappa har gjort...

Din pappa är lite lätt överviktig : Nja, ganska kraftigt överviktig...

Du idrottar flera dagar i veckan : Nej.

Du har husdjur : Mm, en vovve!

Du får månadspeng : Nej.

De flesta i din familj är blåögda : Beror på om man ska räkna med min halvbror eller inte. I så fall är det 50-50. Annars är pappa och jag blåögda medan mamma har gröna ögon...
Du äter på Mc Donalds : Det var nog en tolv år sedan...

Du följer Melodifestivalen : Inte slaviskt.

Multiplicera antalet ja med 3 för att få fram hur många % Svensson du är.

Med min egna kassa huvudräkning: 9x3=27..


Kommentarer
Postat av: elsa

det är faktiskt ganska så konstigt men personer som lever i svält drabbas väldigt sällan av andra sjukdommar. kroppen blir så pass svag att den inte klarar av en vanlig förkylning därför höjs immunförsvaret istället. jag har tillxempel inte varit sjuk på över 5år, inte varit snuvig ens under vintern. detta gäller inte endast mig utan det gäller de flesta.

2008-04-24 @ 15:09:03
URL: http://spaderdam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0