Test hämtat från en väns blogg!

Reglerna är att bara använda ETT ord för att svara - testa! :)

1. Din mobiltelefon? SonyEricsonK800i
2. Din (o-)äkta hälft? Världens-vackraste-underbaraste-snällaste-bästa!!
3. Ditt hår? Kortklippt-av-mig-själv-men-ändå-hyfsat-snyggt.
4. Din mamma? Brunett.
5. Din pappa? Blond.
6. Det bästa du vet? Att-se-sambons-vackra-glittrande-leende!
7. Din dröm inatt? Bortglömd.
8. Din dröm/ditt mål? Att-bli-lycklig-och-nöjd-med-livet.
9. Rummet du är i? Ljusblått.
10. Din hobby? Skådespeleri-och-att-skriva-och-måla-mina-känslor-med-ord-och-att-SKRATTA!!
11. Din skräck? Illamående-och-att-kräkas...
12. Vill du vara om 6 år? Lycklig-gift-och-förälder!
13. Var du igår kväll? Ute-och-tvättade-bilen.
14. Vad du inte är? Otrogen.
15. En sak du önskar dig? Att-känna-mig-lycklig.
16. Var du växte upp? Utanför-Märsta-och-Sollefteå.
19. Det sista du gjorde? Slökollade-på-TV..
20. Dina kläder? Randdig-t-shirt-shorts-och-tubsockor
21. Din TV? Inte-fasiken-vet-jag-det-var-sambon-som-köpte-den!
22. Ditt/dina husdjur? En-underbar-hund!
23. Din dator? låååångtborta
24. Ditt humör? Ganska-deppig
25. Saknar någon? Oh-ja!
26. Din bil? Silverfärgad-saab9000turbo
27. Något du inte har på dig? Collagetröja.
28. Favoritaffär? Nope.
29. Din sommar? A-boulevard-of-broken-dreams.
30. Älskar någon? Mattias!
31. Favoritfärg? Blått
32. När skrattade du senast? Nån-vecka-sen-skulle-jag-tro...:-(
33. När grät du senast? Ett-par-timmar-sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0