Hur mycket ska jag våga satsa?

Jag tänker inte!!! Jag tänker fan inte ge upp för fobin i vinter! Jag vill inte isolera mig, vara rädd för precis ALLT, nej jag tänker inte låta ytterligare ett halvår förtvina i djup och kvävande ångest... Men vad har jag för val? Har jag något val? JA, det har jag! Men inga stora eller många...

Tänk om den där förbannade fobin skulle kunna hålla sig undan i år. Eller iallafall låta bli att växa sig så stor att jag krossas själsligt! Jag tänker inte ge mig och låta fobin vinna! Inte i år!!! Och så sa jag förra året också. Och såhär blev resultatet - Jag förlorade mot fobin, och jag förlorade nästan allt jag hade!



 





Så hur kommer det att gå i år? Egentligen?

Kommentarer
Postat av: elsa

Är det svårat för dig på vintern?

hur tror du att det kommer att gå? jag hoppas at du orkar stå emot och att inte fobin segrar, försök att stå emot!

kramar

2008-12-09 @ 15:24:25
URL: http://spaderdam.blogg.se/
Postat av: Malin

Men älskade goa söta, du måste ta hand om dig. Du måste få bukt med din fobi och det snart! Önskar jag kunde komma upp och slå ner den där j...la fobin men vet att kampen är bara din. jag finns dock här som en stöttepelare om du vill. Åh, vad jag önskar att jag fanns på närmare håll. Varma kramar

2008-12-10 @ 19:08:45
URL: http://malinb67.blogspot.com
Postat av: Bumsan

Sänder all extra energi jag har till dig! Vill bara att du ska slippa den där dumma fobin. Blir arg och ledsen när jag ser vad den gör med dig. Var rädd om dig!

2008-12-10 @ 19:33:52
URL: http://bumsanrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0