Ångest...

Jag mår inte alls bra nu. Känns som att all ångest liksom hunnit ikapp mig sedan jag lättade lite på tyglarna när det gäller skolan. Jag är ständigt rädd för att bli sjuk, och om mitt självförtroende varit lågt förut, så ligger det i botten nu...


Jag känner bara panik när jag tänker på framtiden. Allt är bara kaos, och jag kan inte se hur jag någonsin ska kunna resa mig upp efter alla dessa slag jag fått i höst. Jag kan inte tänka, allt är bara ångest och brännande tårar. Jag är så fruktansvärt ensam, och det skrämmer mig.


Mina näringsdrycker är slut, och jag väntar på nya. Mamma fick med sig mitt recept och om hon hann skulle hon gå in och lämna det på apoteket idag... Sedan tar det ytterligare några dagar innan de är färdiga att hämta...


Jag vågar inte ens åka och handla. Än mindre gå in på ett apotek... Så vad sjutton ska jag göra?


Gråten brukar hjälpa, men det gör den inte nu. Jag mår illa av den halva sojakorv och de få makaroner jag var tvungen att äta till lunch nu när jag inte har några näringsdrycker... Jag orkar inte. Jag orkar inte må såhär dåligt!!!

 

Kommentarer
Postat av: caroline

ja fobin är verkligen ett helvete på många sätt och det är svårt att veta hur man ska göra för att få det bättre tyvär. Det är skönt att veta att man inte är ensam om sin fobi och vi får försöka att stötta varandra så gott det går. Kram på dig hoppas det är bra

2008-01-29 @ 21:33:10
URL: http://www.metrobloggen.se/carrosblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0