Varför???

... Jag har gjort det igen. Gråtit floder, känt hur min värld gått under den dag jag föddes... Jag har kämpat så hårt... så hårt för att inte falla djupare ner i detta förbannade helvete som kallas "fobi". Men det är inte bara det. Det är så mycket mer. Så mycket mer som ingen förstår. Jag står själv som ett enda stort frågetecken...

Jag är så förbannat trött på det liv jag lever nu, på detta fängelse som bjuder på överraskningar i form av tortyr så fort man slappnar av lite... Är det så konstigt att jag är spänd till bristningsgränsen hela tiden?? Jag är så trött på det. Trött på min fobi och det liv den givit mig... Trött på mig själv som försatt mig i denna situation... Varför var och är jag inte starkare? Varför kan jag aldrig göra något viktigt och bra, varför kan jag inte vara den människa jag själv vill vara? Varför?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0