7 maj.

image60

Min älskade tittar på vattnet och naturen... Han har just hoppat över spjälstaketet i förgrunden.



image61

- Sådär kan inte du göra, älskling! säger han och ler retsamt mot mig. Hahaha, ska vi slå vad?



image62

Jag tar sats flera gånger... Springer fram men tvingas tvärstanna. Det känns läskigt att hoppa, trots att jag vet att jag mycket väl klarar en höjd som denna...



image63

Retsamt måste man ju styla framför kameran hur modig man är till skillnad från fegisen bakom kameran... :-S



image64

Men tro mig - det ÄR läskigt!!



image65

Tillslut lyckas jag dock...



image66

...hoppa över det förb***ade staketet.



image67

Måste ta revansch genom att visa att jag minsann vågar vada ut i det iskalla vattnet...




image68

...och dölja att jag håller på att frysa ihjäl när älsklingen tar kort...



image69

Han står på stranden och ler. Underbara underbara man!!!



image70

Mina fötter håller på att domna av kylan...



image59

Vid strandkanten upptäcker vi en lite groda!



image71

Hej lilla vän!



image72

SÅ himla vackert!!



image73

Vågorna som sköljer in...



image74

En sagovärld...



image75

Ja, jag erkänner. Jag ÄR barnslig.



image76

But being a child is a blessing...



image77

THE END!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0