FY FAN, vad vidrigt!!!

Jag skulle inte ha klickat på länken... Jag skulle inte ha klickat på länken... Jag skulle... Jo, självklart skulle jag ha klickat på länken! Givetvis skulle jag ha klickat på länken, börjat läsa, känna hur magen vred sig, hur hela kroppen började skaka, hur hela jag fylldes med en kyla inombords som fick mig att kallsvettas som jag vet inte vad...

Jag förstår inte... Hur i HELVETE kan man göra något sådant mot ett spädbarn???!!! Hur i...???!!! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3747570.ab

Såg den på en väns blogg... Ville kommentera... Kunde inte. Jag KUNDE INTE!  ..."som efter en bilkrasch" står det... Nej, fan vilken jävla underdrift! Jag kraschade med bilen. Jag svimmade. Jag fick en fraktur i ett revben och blåmärken i ansiktet och på överkroppen... Men jag sitter här, och jag lever... "Som efter en bilkrasch" - ... HELVETE vad jag mår illa av att läsa det citatet!!! Om jag haft ett spädbarn i bilen... Om jag... Fy fan! FY FAN, så jävla vidrigt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0