Good or bad-test!

Är du en bad girl/boy?
1) rökt/ röker ciggaretter [ ]
2) dricker/ druckit alkohol [x]
 3) sovit i samma säng som någon med samma kön [/] Ja, med en kompis när jag var 8 år... 
4) sovit i samma säng som någon med motsatt kön [x] Jag sover alltid i samma säng som sambon!
5) strulat offentligt [ ]
6) varit kär i nån av samma kön [ ]
7) haft sex med flera stycken samtidigt [ ]
8) kollat på porr [/] Råkat zappa förbi porrkanaler på TV:n.
9) köpt porr [ ]
10) tagit droger [ ]

 TOTAL: 3

11) umgåtts med mördare [/] Jag har pratat med Christer Pettersson, men "umgåtts" är väl fel ord...
12) gett någon sömnmedicin [x]
13) ljugit för dina föräldrar [x] Vem har aldrig gjort det?
14) ljugit för en vän [x]
15) smugit ut ur ditt hem [ ]
16) gjort något farligt [x] Ja, när situationen krävt det.
17) skärt dig själv [x] Skämms för att säga det, men det har hänt ett par gånger. Inget allvarligt dock.
18) gjort någon illa [x] Utan att mena det, ja tyvärr...
 19) önskat att någon ska dö [/] Önskat livet ur mig själv kanske...
20) sett någon dö [x] Fina underbara Fanny-katten dog i mina armar...

TOTAL: 8

21) haft utegångsförbud [ ]
22) stannat ute hela natten [ ]
23) ätit ett helt paket glass för dig själv [/] Inte på en gång!
24) varit hos en psykolog [x]
25) varit hos en drogrehabilitering [ ]
26) rakat av ditt hår [ ] Under armarna räknas väl inte?
27) gjort sönder någons biljett [ ] Varför skulle jag?
28) varit med på göra sönder något [ ]
 29) varit på en fest [x]
30) vart på en bar [x]

TOTAL: 3,5

31) vart på en vild fest [x] Jo, i mina ögon var den rätt vild...
32) sett the Mardi Gras [ ]
33) Åk på semster utan familj [ ] Eftersom jag räknar Älsklingen som min familj så blir svaret nej.
34) vart i afrika [ ]
35) sniffat något [ ]
36) bär/burit svart nagellack [ ] Faktiskt aldrig någonsin. Inte svart läppstift heller.
37) bär armband [ ] Förutom det till klockan
38) bär t-shirtar med tryck [ ] Inte just nu.
39) lyssnar på rapp [ ] Nej, fy fasen - så dum är jag inte!
40) äger en kr cd [ ]

TOTAL: 1

41) vart goth [ ]
42) klätt dig horit [/] När jag och mina kompisar spelat in parodier, men aldrig offentligt.
43) vart punkare [ ]
 44) vart alternativ [ ]
45) stulit något [x] Ett 50-öres Bugg.
46) vart så full att du inte kommer ihåg något [ ] Inte vad jag kommer ihåg... Nä, skämt åsido så har det aldrig hänt.
47) svimmat [x]
48) vart full och trillat omkull [ ]
49) vart förälskad i en granne [ ]
50) haft någon snokande i ditt rum [ ]

TOTAL: 2,5

 51) snokat i föräldrarnas rum [ ]
52) haft sex med någon av samma kön [ ]
53) vart på en konsert [x] Black Sabbath RULES!!
54) förstört något på en konsert [ ] Varför skulle jag det??
55) blivit kallad slampa [ ]
56) kallat någon för slampa [/] Nej, men sagt att någon betett sig slampigt. Det är en viss skillnad.
57) installerat högtalare i din bil [ ]
58) gjort sönder en spegel [x] Och fått sju års olycka, japp!
59) vart i samma rum som någon som har sex [ ]
60) använt någon annans tandborste [ ]

TOTAL: 2,5

61) consider ludacris är din favoritrappare [ ]
62) sett en olagligt nerladdad film [x]
63) laddat ner filmer olagligt [ ]
64) skolkat [ ]
65) ätit diskmedel [ ] Varför i he**ete skulle jag göra det??
66) gått på intervju [x] Anställningsintervjuer, en intervju till skoltidningen samt i samband med en provfilmning.
67) mobbat någon [ ]
 68) gått ifrån en resturang utan att betala [ ]
69) tänt eld på något [/] I öppna spisen, och på kolet i grillen...
70) ljugit om din ålder [ ]

TOTAL: 2,5

71) ägt en liten lägenhet [ ] Den står på sambon.
72) snott din kompis pojkvän [ ] Why should I?
 73) velat ha kompisens pojkvän [x] Nej. Eller jo, ett tag när Maria var tillsammans med en kille jag gillade.
 74) vart i bråk med polisen [x] Eftersom jag blev oskyldigt anklagad för en smitning. Anmälan avslogs när jag kontaktade bilägaren och betalade honom 700 kronor för ett brott jag inte begått. Kommer nog alltid att vara bitter över det, och mitt förtroende för polisen har drastiskt minskat kan jag säga!
75) pratat med en främling [x] Det har väl det flesta? Typ pratat med expediten på Konsum?
76) kramat en främling [ ] Ge mig ett skäl till varför jag skulle det!
 77) kysst en främling [ ] Se svaret ovan och upphöj det i hundra!
78) liftat med en främling [/] Hon var en främling för mig då. Är det inte längre.
79) blivit sexuellt utnyttjad [/] Tolkningsfråga.  
80) utnyttjat någon sexuellt [ ]

TOTAL: 4
81) träffat någon du träffat på nätet [x] Några stycken. Varav en visade sig vara mitt livs kärlek! Det var sommaren -04...
82) vart vid datorn 12 timmar i sträck [x]
83) pratat i 3g mer än 5timmar i sträck [ ]
84) kollat på tv 12 timmar i sträck [ ]
85) vart vid en eld [x] Är man "bad" för att man tittat på en majkase?
86) blivit kallad dålig förebild [ ]
87) vart förbannad [x] Herregud, vem har inte varit förbannad? Första gången var jag väl ett par minuter gammal...
88) gjort ett elakt spratt på någon [ ] Inte elakt.
89) dansat på en fest [x] Jag tror inte att jag varit på en fest utan att ha dansat...
90) fuskat på ett prov [x] Mm, på högstadiet.

TOTAL: 6

91) fuskat på en läxa [x] En gång gjorde sambon min engelskaläxa. Jag låg då på klart MVG, och läraren blev lite förvånad när hon inte fattade ett dugg om vad "jag" hade skrivit om...
92) gett bort något du gjort själv [x]
93) blivit puttad i en pool [ ]
94) lekt i en pool [x]
95) kollat på mtv 5 timmar i sträck [ ]
96) vart förälskad i någon som är 10 år äldre än du själv [x] Inte tio, utan 13...
 97) vart förälskad i någon som är yngre än du [ ]
98) använder eyeliner [/] Det händer att jag gör det, men inte regelbundet.
 99) använder foundation [ ] Har jag gjort någon gång.
100) skrattat åt någon som blev sårad [ ]

TOTAL: 4,5

TOTALT: 37,5
10-20= goodie good
21-30= a little rebelious
51-60= total bad girl/boy
61-70= bitch/asshole
71-80= cant believe you made it this far
81-90= fucking bad ass
91-100= see u in hell

Och eftersom jag inte hamnar inom någon av dessa marginaler antar jag att jag är den mest exemplariska människan på jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0