Birthday ant love!

Nu är det inte min födelsedag längre... Och jag som trodde att detta skulle bli en hemsk födelsedag när pappa är deprimerad och sagt upp sitt jobb med omedelbar verkan. Han har sagt att för att ekonomin ska gå ihop måste vi nu snåla med alla inköp. Han har gnatat om det enda sedan han bestämde sig att han inte kunde jobba kvar längre... Så han sa tydligt till mig att han hade INTE råd att köpa någon födelsedagspresen. Ocg sen skulle vi ju fira hela familjen, och han ville ha en tårta med äppelmos. Jag har smakat tårtor med äppelmos, och det är vedervärdigt!! Så jaha, ingen tårta för mig, bara för mamma och pappa. Jag hade köpt en massa presenter till dem, så då skulle jag alltså sitta där och "bli firad". Tillsammans. De skulle få paket i mängder, de skulle få äta tårta, och jag skulle väl antagligen smutta på en näringsdryck med den smak som jag gillar bäst.

Men jag fick efter mycket tjat göra en tårta som jag själv också tyckte om. Och snälla pappa gav mig faktiskt 200 kronor! Och mamma hade i hemlighet köpt presenter till mig, jag fick en amerikansk ordbok - faktiskt precis vad jag hade önskat mig!


Detta var alltså i helgen som gick. Men nu idag ficka jag den finaste presenten man bara kan få! Älsklingen överraskade mig genom att koppa upp hit! Han hade presenter med mig, bland annat en Kate Buch skiva, dessutom med min favorit, this womans work! Fast den allra finaste presenten var att han kom hit! I love you so much, so my heart sometimer hurts, baby! You ar my life and light, you are... The big love of my life!!!  

Kommentarer
Postat av: Carina

Men har du fyllt år! Stort GRATTIS till dig gumman. Fyller du 17 september? Bestämde du dig för skolan? Vilken underbar överraskning av M att dyka upp så där. Förstår att du blev lycklig =) Sådant gillar vi! Kramar och hurrarop till dig!

2008-09-18 @ 06:30:05
URL: http://alibaba.com
Postat av: Jennie

Grattis i efterskott! <3

2008-09-19 @ 19:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0