Skådespelaren inom mig talar... och jublar försiktigt.

De kanske vill ha mig... Jag har nu fått svar: 

Enligt filmregissörens preliminära bedömning
kan följande roll eventuellt passa Dig:
XXXXXXXXXXXX

Wow! Och jag som började misströsta... Inspelning i sommar. Om jag går igenom provfilmningen förstås, och jag har blivit refuserad en gång. Så jag vet mycket väl att jag har konkurrens. Oh, Jesus Christ! Det här är en stor film, en film som kommer att visas internationellt. Detta är STORT!!


Hur ska jag kunna sova i natt? Jag borde ha varit i säng för flera timmar sedan, men detta...

  För en gångs skull kommer jag att ligga vaken och vrida och vända på mig av förväntansfullt pirr i hela kroppen! Inte så dumt...


Förstår ni - de är intresserade av MIG!!!


Jag vill ha den rollen. Jag vill skapa en karaktär, en nu helt levande person utav denhär rollen! Jag vill göra det jag älskar - och nu har jag chansen!


Kanske kommer denna sommar att bli en av de speciellaste på åratal!!!


Kommentarer
Postat av: Elsa

wow! vad spännande! hoppas verkligen att det går vägen!

2009-03-21 @ 08:35:50
URL: http://spaderdam.blogg.se/
Postat av: Bumsan

Men oj vad spännande och kul det låter! Hoppas det går vägen nu. Jag ska hålla tummarna för dig. Kram!

2009-03-22 @ 08:05:10
URL: http://bumsanrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0