Till min så innerligt älskade Mattias!!

Ett svagt men trevligt ljud kommer ifrån tangenterna på mitt nya fina tangentbord som jag fått tillsammans med tillhörande superfin, superbra super-dator, samt den största och bäst upplösta skärmen jag sett i hela mitt liv!!  Och eftersom det är fredagen den trettonde idag är det en speciell dag! Fredagen den trettonde – för precis fem år och tre månader sedan – blev jag tillsammans med mitt livs stora kärlek!

Detta inlägg är till dig Mattias. Och det jag vill säga är:

Den här datorn är den finaste presenten som någon, någonsin har givit mig. Med ett undantag – den 13 augusti 2004 fick jag den största gåvan av alla – jag fick dig i mitt liv! Tack för att du vill vara min, tack för all din kärlek, tack för allt du gjort för oss, som du gör just nu i denna stund bara genom att vara DU, som du kommer att göra i framtiden bara genom att finnas! Jag är så stolt över att få kalla mig din flickvän! Jag älskar dig!!!



Written with all my love
/Nanna


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad glad jag blev av att läsa din blogg idag :) Och vad glad jag är att ni har varandra, du förtjänar all lycka i världen min vän, och massa kärlek därtill! Många kramar

2009-11-16 @ 19:35:08
Postat av: Elsa

Tack så mycket :)

jag lkan tyvärr inte ta åt mig äran för idéen med kransen, min mormor hade en för många många år sedan..

Jag gjorde så att jag köpte en vit stomme från panduro, och så limmade jag fast med limpistol. Gick snabbt och var lätt, och roligt :)

kramar

2009-12-03 @ 18:02:48
URL: http://elsaingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0