Så himla pinsamt...

Mina föräldrar brukar betala mina räkningar åt mig, så får de pengar i handen sen... Nu har jag lyckats åka på fortkörningsböter. Och hur i hela hel*ete ska jag förklara det?!

Ja, jag vet att jag är löjlig som får ångest över en sån sak. Men jag har aldrig tidigare åkt fast för fortkörning (fast jag kan väl erkänna att det har hänt att jag kört för fort ibland)...

Förutom skammen så måste jag nu också betala 2400 kr innan den 2:a januari. Och det är faktiskt mycket pengar för mig!

Jag vet - det är rätt åt mig. Jag vet - man ska köra efter angiven hastighet, även om man känner sig som en stoppkloss för hetspottan som ligger i arslet på mig och förbannar min seghet. Man ska inte falla för den typen av "grupptryck". Jag vet det. Nu - lite mer än tidigare.

Jag är livrädd för att få en smärre utskällning i örat. För jag har inget vattentätt försvar.

PISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0