Läget just nu...

Det har varit en hemsk vinter/vår! Jag orkar inte gå in på exakt vad här och nu. Bara berätta att så är det och därför har jag varit urusel på att hålla kontakten med alla er fina människor som jag tycker om...

Jag har funderat... Jag har ju en icke-lösenordsskyddad blogg. En blogg om vad som händer (och inte händer) i mitt liv, i mina tankar. OM mina tankar, drömmar glädjeämnen, sorger, ångestdemoner.... ja, you name it! Jag vill vara en öppen och älrlig människa, jag vill kunna stå för det som är jag.
  Men jag har många "mörka hemligheter" , jag har så mycket jag går och bär på. Tankar, minnen, ångest och rädslor. Jag har funderat på att öppna upp en privat del av min blogg som jag skyddar med lösenord.

Jag vet inte hur mycket jag verkligen kommer att våga skriva ens där. Men om du vill ha tillgång till mina privata sidor - skicka då din mailadress i en kommentar och be om lösenord!

ninanna.blogg.se/personal

Kram från Nanna!


Kommentarer
Postat av: Bumsan

Oj, vad jag undrat hur du har det! Skönt att få ett livstecken från dig. Jag följer dig gärna i din privata blogg om jag får förtroendet. Kramar i mängd underbara tjej!

2010-05-21 @ 09:17:26
URL: http://bumsanrina.blogg.se/
Postat av: Elsa

Hejsan,

tråkigt att höra att det har varit så illa.

Men förhoppningsvis så blir det bättre, solen och värmen kan ju hjälpa till.



Det är svårt att veta hur öppen man vill vara på en blogg, men att ha en lösenordsskyddad del så kan det ju vara ett ställe att vara mer öppen på. Men det är inte alltid man kan vara öppen där heller, sedan är frågan om man vill/behöver skriva av sig, för om det är så, då tycker jag att man absolut ska göra det.

kramar

2010-05-22 @ 20:09:10
URL: http://elsaingrid.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej vännen! Jag skulle gärna vilja läsa den bloggen, men känn inget tvång att lämna ut lösenord till mig, barasåattduvet. Du kan nog min mail va? ;) pusspuss och kram!

2010-05-23 @ 22:34:08
Postat av: Bumsan

Glömde ju lämna min e-post! [email protected]

Kraaam!

2010-06-10 @ 21:17:34
URL: http://bumsanrina.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis ännu en gång. =) Och om du tycker att jag förtjänar det, så vill jag gärna läsa din privata del av bloggen också, men som andra sagt, känn dig absolut inte tvingad till att lämna ut dom uppgifterna. Kram Emma Sund =)

2010-09-17 @ 21:24:07
Postat av: Emma

Min epost är ju isf: [email protected]. Kram Emma Sund

2010-09-17 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0