Long time no blog...

Nu har det gått hiskerligt länge sedan jag visade upp några livstecken på nätet... Jag ska inte gå in på exakt vad som hänt eller inte hänt eller varför - jag har haft tankarna på annat! Det får räcka som förklaring! :)

Idag är det 7 år sedan jag och M blev tillsammans. 7 år!!! Och många fler kommer det att bli, för... Idag var vi och pratade med säljaren till det hus vi var på visning på för ett par veckor sedan. Det var många som kom för att titta. Och med det stora antalet spekulanter tänkte jag redan där och då att "nej, det finns inte ens en mikroskopisk chans att vi skulle kunna köppa detta!"
  När jag kom in där... när jag gick runt och tog kort... så kände jag hur jag verkigen GILLADE dethär huset, tomten, läget... Det var så... perfekt på något sätt! Men en dröm. Vi skulle inte kunna få huset jag blivit så kär i... Inte med sådan konkurrens...

Men lite oro på börsen och plötsligt var det bara vi och en köpare till som fortfarande var intresserade. Vi var det i alla fall. Denne andre köpare ville ha en dag på sig att tänka igenom beslutet, och när han gjort det hade han kommit fram till att INTE köpa huset i alla fall...

Vi har ett HUS, M och jag!!! Vi har ett hus!!!

JAG ÄLSKAR DIG SÅ SANSLÖST MYCKET, MIN FINASTE VACKERPOJKE!!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Åh, nu blir jag varm i hjärtat <3 Grattis till husköpet! Ni är så fina =)

2011-08-14 @ 20:39:17
URL: http://bumsanrina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis Nanna! <3

Jag är himla glad för din skull!

2011-08-16 @ 11:23:25
URL: http://emelieeconstant.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0