Jordens mest meningslösa inlägg...

Jag är bara sååå himla trött! Varför? Vet inte. Eller jo, jag har inte sovit många timmar de senaste två nätterna. Kan det urvattna psyket? För det är mentalt som jag är trött. Fysiskt... ja, okej - jag skulle väl inte vara jättepigg på att ge mig ut och springa ett marathon, men jag är inte sömnig. Inte sömnig, bara otroligt trött!

Jag borde gå ut, andas lite frisk luft. Orkar inte.
Jag borde vattna min blommor som bor som i en öken i mitt varma rum - som jag trots värmen och många lager på lager av kläder fryser i. Orkar inte.
Jag borde svara på ett mail som legat alldeles för länge i inkorgen. Orkar inte. (Och det skapar mer och mer ångest i mig för varje dag jag inte "orkar").

Jag är så trött på vintern, mörkret och kylan. Jag skulle bara vilja lägga mig ned och sova bort ett par mörka månader för att vakna upp till snösmältning och fågelsång. Ironiskt nog - orkar jag inte det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0