Sweet love...

Nu är jag hos min älskade M! Åkte klockan 14.40... Resan ner var... hm... lite småjobbig eftersom jag såg väldigt dåligt emellanåt... Vindrute-reanar-grejsimojset hat jag lyckats paja,så jag var tvungen att stanna några gånger för att rengöra vindrutan med snö... Inte så jättekul... men... Jag kom fram i skaplig tid, och min älskade pojke var så gullig att han bar in alla mina tunga väskor åt mig... Jag har en förmåga att packa för mycket när jag ska någonstans... Jag brukar alltid dyka upp hos M med... ja, packning som skulle räcka ett par år... Typ. Jag försökte packa "lätt" men det blev in alla fall ett par rejäla väskor... Med klädombyten som jag (nästan) garanterat inte kommer att behöva använda... Vem behöver 5 par byxor för en planerad vecka ungefär? När jag faktiskt har tillgång till tvättmaskin... :S

Jaja... Jag är nu här, och jag är så himla glad över att träffa Världens Underbaraste Kille igen! Det var på tok för länge sedan sist!!

Jag älskar dig, M!!!

<3

/Nanna

Kommentarer
Postat av: a

Låter massa mys söta du. Kramar till er från mig <3

2011-03-06 @ 19:22:52
URL: http://bumsanrina.blogg.se/
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv



Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)

Klicka här för att anmäla dig:

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/03/dagens-blogg_07.html

2011-03-08 @ 19:21:43
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0