10 saker du inte visste om mig...

Jag tänkte jag skulle utmana mig själv genom att peka ut tio egenheter jag har... Bara på skoj och som tidsfördriv... Och jag kan säga redan nu att jag inte vet om jag kommer att kunna komma upp med tio saker, men... Well, here we go:

1. Jag missbrukar "punktpunktpunkt" (...) när jag skriver... ;P
2. Jag har klockan på höger arm. Jag vet inte riktigt varför, men jag började med det för ett par år sedan... När jag fick min första klocka hade jag den på "rätt" arm och det fortsatte jag med i cirka 20 år... Kanske fanns det en tanke bakom att byta, men jag kommer i så fall inte håg vad det skulle vara...
3. Jag har stora händer och fötter. Jag har faktskt större fötter än M - storlek 41, ibland 42...
4. Jag både säger och skriver "Jeez...!" väldigt ofta. Det har nästan blivit lite av "mitt" uttryck... Andra säger "wow", "herregud" eller liknande. Jag säger "Jeez"...
5. Jag fortsatte att växa på längden tills jag var över 20... I ettan på gymnasiet var jag 169 cm lång, något år senare var jag uppe i 171 och vid 23 års ålder mätte jag 172... 
6. Jag har aldrig förstått tjusningen med barbiedockor... När barbiedockorna och alla dess trista kläder plockades fram bland tjejerna på lekis och fritids sökte jag mig till killarna och deras mycket roligare bilbana...  
7. När jag var liten samlade jag på Star Wars-figurer i plast... Idag finns tyvärr bara Darth Vader kvar... Han står och tronar på vårt köksbord... Haha! ;D
8. Jag provfilmade för en ganska stor roll och var sååå nära att få den vid 13 års ålder...
9. Jag har aldrig - never ever - varit på krogen... Och jag fyller 26 år i september... Om jag får dra till med en vild gissning så kommer jag nog att dö utan att någonsin ha varit på krogen... Jag känner inget som helst lockande med krogkvällar...
10. Jag är inte ett dugg rädd för ormar eller spindlar (med undantag för huggormar som faktiskt kan orsaka verklig skada)... Men majssnokar är hur söta som helst enligt mig! Och de är helt underbara att klappa - något lenare får man verkligen leta efter! Sidentyg känns som säckväv mot fingrarna efter att man klappat en orm...

Tjosan! Jag kom visst på tio faka trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0