Så jag är etablerad professionell skådis?

... Ja, när jag sökte på "Etablerade professionella skådespelare" på en sida jag är med på så kom mitt eget namn upp... Jag har provfilmat för en större roll i en större film - men utan att få den. Jag har haft huvudrollen i ett filmprojekt på gymnasiet och poserat på förstasidan i lokaltidningen för tre år sedan... Jag gjorde succe i en pjäs på en vårfest i anslutning till skolan när jag var 9 år, ja det stämmer. Men jag har ingen som helst utbildning. Jag har inte tillfört något inom filmbranchen... Ändå är jag, inte bara "professionell" utan "etablerad professionell"?? 

Haha, tja... Inte mig emot. Men det känns ju inte... vad ska man säga... RIKTIGT RIKTIGT... Hmmm...


(Kanske min snygga Sagan om ringen-bild som fått dem att förväxla mig med Elijah Wodd? *Skrattar*) 


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Svar: FYYYYY vilka hemska kommentarer!! :O Jag är helt chockad... att folk kan få ur sig sånna saker! Skäms på dom. Helt ärligt, har dom inget hjärta?!

2008-04-19 @ 18:51:07
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se
Postat av: Cornelia

Svar: Bra! Strunta i de människorna. Låt det rinna av dig. Jag förstår också idag att det är deras okunskap som har med deras kommentarer att göra.

Tack! Hehe, vad gulligt av dig :)
Hoppas du får en fortsatt härlig och solig helg! Kram på dig

2008-04-20 @ 08:09:56
URL: http://thepreciousgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0