Jag är trött...

... för jag har inte sovit ett dugg inatt. Kunde inte. Förmådde inte slappna av. Det finns något jag går och tänker på. Något som jag bara inte kan eller tänker berätta för någon innan jag vet. Och jag är så rädd för att ta reda på svaret...

Stod inte ut längre, så när klockan var omkring fyra på morgonen gick jag upp. Älsklingen vaknade och undrade vart jag skulle.
- Jag kan inte sova, så jag tänkte sätta mig och läsa lite en stund.
- Mhm... Har du sovit något alls inatt?
- Lite... svarade jag. Vilket var en sanning med mycket modifikation. Jag hade kanske slumrat till lite de minuter jag ensam låg i sängen och väntade på att älsklingen skulle borsta klart sina tänder... Men inte sen...

Det känns... jag vet inte, konstigt? Ångestöladdat, men samtidigt tomt... Jag vill inte känna så! Jag vill inte!!

Kommentarer
Postat av: Malin

jadu, nattvaka det är jag bekant med *ler*
men skönt att du ändå har kärleken vid din sida!
blir lite nyfiken förståss (du känner ju mig ;-) ) över vad som händer men jag hoppas att du reder ut det! Puss å kram

2008-03-14 @ 16:43:06
URL: http://malinb67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0