Avslag på jobbansökan...

Jag fick inte jobbet... Jag fick ett mail idag där de skrev:


"Hej!

Nu har vi fördelat alla sommarjobb för i år.

Tyvärr tillhör du inte dem som fått sommarjobb.

Välkommen åter med ansökan nästa år!"


Jag fick inte jobbet. Det jobb jag var så säker på att jag skulle få när jag sökte. Det jobb jag kände sån uppskattning från förra sommaren... Jag fick det inte. De ville inte ha mig. Jag känner mig som världens onyttigaste person. Jag vill inte gå omkring som jag gör nu. Jag vill ha en plats, en mening, en tillhörighet!! Jag vill känna mig uppskattad och behövd! Men ingen, ingen i hela världen behöver mig!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jo gumman, JAG behöver dig. Jag behöver din vänskap. Kramar om

2008-05-24 @ 09:13:58
URL: http://malinb67.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0