Hur kommer det sig...

... att tårarna forsar både vid lycka och katastrofer?

Kommentarer
Postat av: E

Det är bara bra att man kan gråta av glädje.

annras skulle ju tårar vara så väldigt negativa..

men det är en intressant fråga.



Jag berättade inte för min föräldrar kunde inte riktigt komma på någon bra anledning att jag skulle göra det.

det var ju inget allvarligt, och jag tror att de skulle bara må sämre av att få reda på det. för mig så gäller det nog att inte dricka för mycket alkohol. det verkar onkeligen som om min kropp inte riktigt klarar av det..



vad det gäller antideppen så har jag cymbalta, och när man slutar med den, blir magen helt kajko, och allt går rakt igenom, vilket resulterar i viktnedgång.. men det psykiska blir inte så mycket sämre, iallafall inte de förta dagarna, och jag brukar bara hoppa över den i 1-3veckor, så att jag inte ska påverkas så mycket..



kram

2009-05-11 @ 11:26:22
URL: http://atstord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0