Hon växer så otroligt snabbt!

Det går undan, och jag undrar ibland vart tiden tar vägen! Om det bara är som jag inbillar mig, eller om hon verkligen blivit mycket större på så extremt kort tid...
  Men om man jämför:
 
Här är en bara några dagar gammal bild där hon och jag sitter i ungefär samma pose som...
 
... här. Ungefär tre veckor tidigare... 
 
'
Min lilla solstråle är hon i alla fall.
 
 Min tokhärliga lilla busvovve!
 
Hon bara älskar livet, nuet...
 
Och hon ÄLSKAR att leka och busa!
 
Och om jag ska vara helt ärlig... hon får mig att älska hennes lekar nästan lika mycket
som hon själv...
Min älskade lilla minivovve!
 
Viskar hemligheter i finaste valpöronen i världen! <3
 
Och så lite lek igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0