Leia den första juni...

Leia bara älskar att utforska sin omgivning. Idag var det en fantastisk sommardag, och Leia bekantade sig med trädgården utan regndroppar överallt...
 
Lilla gumman...
 
Ett moln täcker faktiskt solen för ett ögonblick, men det bekommer inte Leia som hittat en "leksak" a.k.a. maskros. (Titta på hennes ögon, förresten! Fortfarande lite valpigt blåskimmer i de vackra irisarna...) 
 
Kolla vad kul man kan ha! Detta måste vara enda vettiga anledningen till att matte planterat en stickig rosbuske här...
 
Hehehe!
 
Mitt lilla monster är verkligen världens SÖTASTE!! <3
 
Iakttar...
 
Sen är man så trött att man måste lägga sig och vila på en underbar papperspåse fylld med Gud vet vad, samt en härlig skokarton som huvudkudde. (Enligt min mening finns det bra bekvämare ställen att sova middag på, men... Hon vet uppenbarligen bäst själv...)

Kommentarer
Postat av: Moster

Hon är så sööööööt! <3

2014-06-24 @ 17:12:52
Postat av: Gunvor Borgquist

Följer dig på bloggen. Det är underbart att läsa. Skulle vilja ha dig som "vän" på FaceBook, men hittar ingenstans att fråga dig om det. Får jag, vill du? Moster Nynny

Svar: Vad glad jag blir över dina ord! Tack! :) När det gäller Ansiktsboken så är jag nog mindre hemma bland sidans funktioner än du, jag är ytterst sällan inne där. Jag känner mig bekvämare med att blogga från en liten plattform, och inte ens här lägger jag ut allt för personliga saker.
Men jag ska kolla om jag kan hitta funktionen att lägga till vänner, för såklart får du det! Självklart! :)

Kram från Mosters Ärta! ;)
ninanna

2014-08-20 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0