Inget att göra, så...

Hur svarar du i hem-mobiltelefonen?
"Nanna" oftast, ibland "Hallå?"

Ringer det mycket till dig? 
Allt är relativt, men nej. Jag skulle inte säga det.

Ringer du mycket? 
Nej, har lite telefonfobi...

Vem ringde du senast?
Älsklingen


Hur mycket pengar har du?
Så att jag klarar mig.

Senast kramat och när?
Pappa för ett par timmar sedan...

Antal timmar sömn inatt? 
6-7 timmar...

Sov du ensam?
Ja, för första gången på ett tag nu... :-(

Vem sov du hos senast? 
Hos älsklingen.

Vem sov hos dig senast? 
Också älsklingen!

Vem vet mest om dig? 
Jag själv, antar jag...


Vem vet du mest om?

 Mig själv borde väl svaret vara där också...


Vad ser du fram emot? 
Sommaren, ett bättre mående...

Vad vill du ha just nu?
Kärlek, uppskattning och bekräftelse...

Vem hånar du?
Personer som behandlar/behandlat mig illa med avsikt...

Vem längtar du mest efter?
Oftast pojkvännen, eftersom vi är ifrån varandra så mycket och ofta.... :(


Vem vill du helst slippa?
Grannen


Anser du dig själv snygg?  

*skrattar*
Nej, det skulle väl vara att överdriva...


Är du en bra partner?

Jag hoppas det. Jag har väl för och nackdelar som partner, precis som alla andra...


Har någon varit otrogen mot dig?  

Nej.


Har någon varit otrogen med dig, mot någon annan?  

Nej.


Har du varit otrogen?  

Nej, aldrig.


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

Ja, såklart!


Vad åt du senast?

En näringsdryck med jordgubbssmak... 


Är du polare med grannarna?

Verkligen inte!


Har du varit utomlands?

Nej, aldrig om man ska räkna bort Åland. Och Norge när jag var i ettårsåldern...


Vilken tid gick du upp imorse?

Runt 11...


Vad gjorde du kl 2 inatt?  

Satt uppe och hade ångest...


Vad är det första du gör på morgonen?

Vaknar, upptäcker att klockan är alldeles för mycket, vänder mig på andra sidan och somnar om...


Vad ska du göra efter det här?

Fortsätta med något annat...


Kommentarer
Postat av: Malin B

*skratt* din slutkläm på dessa frågor var bara hur underbar som helst. Ha en trevlig helg. Kramisar

2008-02-15 @ 21:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0