Välkommen till världen!!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, hur jag ska beskriva den mäktiga känsla jag uppfylls av just nu... Jag trodde att jag skulle bli tagen. Jag trodde jag skulle bli rörd. Men jag kunde aldrig föreställa mig den känslan får när jag läser hennes ord och ser de verkliga bilderna framför mig...


Ett nytt litet underverk har kommit till världen. Och jag har fått ta del av hennes förlossningsberättelse. Andlöst, tårögd och med ett leende på läpparna har jag läst, tittat och läst igen. Helt förtrollande, från början till slut. Och när jag läste den sista meningen ville jag inte att texten skulle vara slut. Jag var helt salig, och J: även om du aldrig kommer att läsa detta så vill jag bara säga att du är en fantastisk människa. En fantastisk kvinna, mamma, vän, författare... Att låta oss besökare på din sida få ta del av detta stora, det är unikt. Och att du genom din skrivartalang får oss att komma närmare än någonsin, det är ännu unikare (Hmmm...??) !!! 

Jag har fått låna hennes ögon ett tag. Jag har fått se den underbara och efterlängtade lilla bebisen för första gången...

Så kär jag är! Detta underbara fantastiska lilla barn, den här nya lilla lilla människan... Tack, J för att vi fick "vara med"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0