Nothing else to do... so... Well, actually I HAVE something much mor importent to do - I shoul sleep by now! Well, anyway...

Stava ditt namn utan några A:
susnn
har du ont någonstans just nu?
Ja, förutom i själen så i knäna (som vanligt).
Är du singel?
Nejnej, förlovad med världens underbaraste man!!
Vad är ditt favoritnummer?
Jag har flera: 2, 5, 9, 13 (ja, faktiskt! Jag och M blev tillsammans fredagen den trettonde juh!)
Favoritfärg/färger?
Blått
Hatad färg/färger?
Orange...
Vad lyssnar du på just nu?

Är du nöjd med ditt liv just nu?
Ja och nej. Några korrigeringar så skulle jag vara världens lyckligaste1
Vart önskar du att du var nu?
Med min älskade, promenerandes i vacker natur med varm sommarsol!
Vad borde du göra just nu?
Sova!!
Kan du nå dina fötter med raka ben?
Yepp, believe it or not!
Rakar du benen?
Inte just nu...
är du kär i någon?
Oh ja!
Har du någonsin velat bli läkare?
Hm... har väl haft någon tanke på det, men inget seriöst...
Tror du på gud?
I varierande grad...
Vad drack du senast?
Vatten
Vem pratade du senast telefon med?
Min älskade Mattias!! <3
Vem sms:ade dig senast, och vad stod det?
Älsklingen: "Grattis! *big smile* Då får du tillbaks körkortet! *kiss*
Har du några tatueringar? isf vart?
Herregud, nej!!
Är du glad?
Nej, inte just nu. Blir väl kanske om några dagar, några veckor, några månader, någon gång...
Är du piercad någonstans? isf vart?
Har hål i öronen. Två i högra.
Vad har du för planer för ikväll?
Ikväll??!! No idea! Det är många timmar till dess!
Hatar du folk som ljuger?
Beror på om lögnerna är för att skydda mig eller skada mig...
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar?
Mjuka, definitivt!
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
Mattias är brunhårig, så visst skulle jag väl kunna säga det. Men hårfärg spelar faktiskt ingen som helst roll för mig!
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?
Nja... Det kommer nog att ta bra lång tid i alla fall...
Har du någonsin varit helt förkrossad?
Flera gånger. Kan väl nästan säga att jag är det just nu också...
Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen?
Haha jadå!
Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
Rättså bra. Bättre nu än det någonsin varit tidigare i mitt liv!!
Tycker du om ditt liv?
Nja... Jag skulle kunna göra det om... ja, om några mirakel skedde...


Har du mest tjejkompisar eller killkompisar?
Vet inte faktiskt... Skulle tro att det är tjejkompisar...
Har du någonsin masserat någon?
Ja, första gången när jag gick på dagis...
Vad är du rädd för?
Vågar jag ens skriva ut det här? Okej, peppar peppar - att må illa och pjuka. Har emetofobi. Annars är det väl att det skulle hända något med mina nära och kära...
Har någon försvunnit ur ditt liv?
Ja, och jag saknar dem så det gör ont!!!
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa?
Nästan alltid. Oftast är det gamla schlagers som "Ska vi plocka körsbär i min trädgård", "ABC, du e i mina tankar", Michelangelo... Kan du svara då... Vem som gjorde dem alla tavlor som blev historia se... Michelangelo...", Sommaren i city, nittonhundranitti, kommer du ihåg den... Mins du vad du kände, minns du var du var när du träffade mig? ... Å jag minns det som igår... Fast det redan gått ett år...", "För vi ska dansa i neon... På vår resa genom naten, vi ska färdas i en syyymfoni mot gryningen..." Nu är det bäst jag slutar, för jag har redan fått diverse kassa låtar på hjärnan nu...  
Önskar du att du var kändis?
Jag skulle hemskt gärna vilja vara skådis och få gestalta olika roller och deras personlighetstyper... Men inte bli känd, nej och åter nej!!
Önskar du att du var en av motsatt kön?
Jag gjorde det när jag var yngre... Jag är och förblir en pojkflicka!
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
Nja... fast inte för att de har med gammal kärlek att göra, utan för att de är bra!
När grät du senast?
Ett par timmar sedan.



Tio saker om dig själv:

1. är du singel? Nope!
2. är du lycklig? Se frågan innan.
3. är du uttråkad? Varför skulle jag annars fylla i en sånhär lista?
4. är du ledsen? Ja, jag är ledsen. Livet känns rätt hopplöst just nu... Men jag vet att det går över!
5. är du italienare? Va? Nej. Inte grek heller...
6. är du gravid? Jeez, säg inte så! Vet inte hur många preg-test jag tagit för att jag har fått för mig det!
7. är du full? Nej.



Åtta saker om ditt kärleksliv:

1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Förälskelse i alla fall. Men äkta långvarig kärlek... Nej, då skulle inga par separera.
2. har du någon gång blivit sårad? Some times to much...
3. har du någonsin tänkt på samma kille flera nätter i rad? Jaaaa...
4. har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja.
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? Shit! Fuck! God damn it! Nej, det känns som tusen år sedan jag och Mattias träffades... En snabbis och då blev det väl några kyssar, men jag tror att det är ca. TRE veckor sedan...
6. har du haft en hemlig beundrare? Hur ska man veta, om det kallas HEMLIG beundrare?;) Eller jo, jag tror det. Men vet ju inte säkert...
8. vill du gifta dig när du blir stor? Stor? Jag ÄR stor! ;P Haha, ja absolut!

10 saker; två alternativ:

1. Kärlek eller lust? Kärlek!
2. Hår eller ögon? Ögon!
3. Katter eller hundar? Vårt att säga... en jag är nog i grund och botten en kattälskare mer än en hundälskare...
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få RIKTIGA vänner!
5. Tv eller internet? Internet
6. Coca-Cola eller Pepsi? Coca-cola!
7. Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? Hemmakväll (jaa, jag är så trist!)
8. Pengar eller lycka? Lycka. Fast jag skulle bli lyckligare med pengar!
9. Dag eller natt? Natt...
10. Msn eller mobil? Mobil.

10 senaste:

1. Telefonsamtalet du gjorde? Älskade Mattias!
2. Telefonsamtalet du fick? Älskade Mattias!
3. Personen du var med på fritiden? Anna, en snabbis.
4. Roligaste grejen som hänt? Min älskade ringde och fick mig på bättre humör!
5. Personen du sms:ade? Mattias också. Jag fick för mig att leta i den engelska versionen av Sagan om ringen- boken för att ta reda på VEM som sagt en viss replik...
6. Du kysste? Gissa tre gånger!
7. Du skrev till på myspace? Har inte myspace
8. Du kommenterade? En nätkompis dotters bilder! Fast dators stängde av sig, så jag hann inte skicka dem. Orkade inte skriva ner alla igen heller...
9. Du tillbringade natten med? Mig själv! Och datorn jag nu sitter vid!
10. Du kramade? Mamma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stava ditt namn utan några A:

nn

har du ont någonstans just nu?

Ryggen, jobbade halva gårdagen.

Är du singel?

Förlovad.

Vad är ditt favoritnummer?

3,6,9... ja du ser ju sammanhanget;P Alla goda ting är tre.

Favoritfärg/färger?

Maroon, lila och svart.

Hatad färg/färger?

Grönt.

Vad lyssnar du på just nu?

Kate Voegele





Är du nöjd med ditt liv just nu?

Ja, rätt så:)

Vart önskar du att du var nu?

I mitt färdiga vardagsrum... eller en solig varm plats.

Vad borde du göra just nu?

Sova!!

Kan du nå dina fötter med raka ben?

Hmm.. vet inte. Borde testa.

Rakar du benen?

Ja.

är du kär i någon?

Yes. ;P

Har du någonsin velat bli läkare?

Näe.

Tror du på gud?

Ateist javisst.

Vad drack du senast?

Julmust.

Vem pratade du senast telefon med?

Mamma.

Vem sms:ade dig senast, och vad stod det?

En kompis... som skickade id nummret på hennes katt som jag är kattvakt åt.

Har du några tatueringar? isf vart?

Ja! :D katttassar på min högra ankel.. skall skaffa en till till våren. Blomranka på höften.

Är du glad?

Med en katt i min famn, ja: F

Är du piercad någonstans? isf vart?

Har hål i öronen.

Vad har du för planer för ikväll?

Sova.

Hatar du folk som ljuger?

Ja... oftast. Men ärlighet varar längst.

Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar?

Mjuka,.

Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?

Mörkt brunt.. säger Jhonny depp någonting? ;P

Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?

Nej det tror jag inte...

Har du någonsin varit helt förkrossad?

Jadå.

Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen?

Nej.

Hur är det mellan dig och dina föräldrar?

Tight. Kan prata om allt.

Tycker du om ditt liv?

just nu gör jag det.





Har du mest tjejkompisar eller killkompisar?

Jämt blandat.

Har du någonsin masserat någon?

Ja.

Vad är du rädd för?

Döden.

Har någon försvunnit ur ditt liv?

Ja, och jag saknar dem.

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa?

Nej.

Önskar du att du var kändis?

Njae... 15 minuer i ramljuset räcker. Kanske sångerska då...

Önskar du att du var en av motsatt kön?

Aldrig!

Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?

Vilken gamla kärlek, den jag har nu är den enda som betyder kärlek nu:)

När grät du senast?

Ett par dagar sedan.

2008-11-09 @ 22:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0