WHY?

Jag har varit urusel på att blogga, ja över huvud taget så har jag varit kass på att skriva, kommentera, visa mig på Internet. IRL också, kan jag väl skamset tillägga. Hur mår jag? Jag får tunghäfta, (eller ska man kalla det skrivhäfta?) när jag ska försöka berätta om vardagen. Man ska inte klaga, jag vet ju att det är så. Men jag kommer faktiskt inte på hur jag skulle kunna beskriva mitt liv just nu utan en bitter bismak... Jag gör ingenting. (Shit, där kom det - det negativa...) Att säga att jag bra mår bra vore väl en lätt överdrift, fast jag känner att det är vad jag borde komma med. Jag kan inte säga va som är fel, för jag vet själv inte anledningen till mitt missmod. Jag är förbannat osocial, och jag avskyr det. Jag har inga roliga projekt på gång, och det fyller mig med rastlöshet... Likförbannat sitter jag där jag sitter, utan mening och sammanhang (jahapp, där kom det igen!)...

Det är underbart väder ute, den allra bästa årstiden! Jag har fått lite färg på mig, jag som annars är blek som en kålrot året runt. Min solbränna är inget att mäta med "normala" människors, men för att vara jag så är det ganska mycket. Det är väl kul, det får mig att se friskare ut.
  Min älskade kommer snart hem till mig, jag har saknat honom idag... Och snart ska jag gå ut på kvällsprommis med älskade lilla Sammet...

Jag har längtat efter det här! Så varför... VARFÖR är jag inte lycklig?

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej min käraste vän! Har försökt nå dig, har du bytt nummer? Hur som helst, så finns jag här den dag du orkar prata. Tänker mycket på dig. Hoppas jag kan få stötta dig, för du betyder så mycket för mig! kramar och kärlek och jaldefolfa :)

2009-06-01 @ 20:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0