Bristningsgränsen...

Man kommer till en punkt då man inte orkar äta mer bajs. Då man inte orkar bli förnedrad, då man inte orkar med de falska anklagelserna, då man inte orkar bli skändad, sågad vid fotknölarna... Idag var dagen då jag lärde mig att de flesta - de allra allra flesta människor saknar hjärta. Hur oerhört ful den största delen av mänskligheten är.
 
YOU HAVE THE RIGHT TO REMAIN SILENT, ANYTHING YOU SAY... NOT ONLY CAN, BUT MAY MOST CERTAINLY BE MISQUOTED AND THEN USED AGAINST YOU! 
 
Jag skrev det för kanske en månad sedan. Jag formulerade om det där klassiska man ser i amerikanska polisserier och filmer när en bov fångas och hjältepolisen drar fram sitt handfängsel... Föga anade jag hur jävla rätt jag hade...
 
Det finns ingen rättvisa. Så jävla naivt av mig att tro det! Fy fan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0