Listan som fick mig att "LMFAO-a"...

Jag råkade hitta ännu en löjlig "fjortis-lista" när jag slösurfade... Och jag var nära att sätta kaffet i halsen av garv vid en av formuleringarna...

Från kram till sex:

1. Har du kramat motsatta könet?
- Såklart jag har!

2. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon?
- Jadå.

3. Har du kramat någon du tycker om inför folk?
- Javisst!

4. Har du pussat någon i motsatta könet?
- I könet? Jag kan säga att jag pussat någon AV motsatt kön, det får räcka!

5. Har du pussat någon i medsatta könet?
- Återigen, I könet? Och ursäkta men... "medsatta" könet? (Här "LOL:ade" jag alltså...) Nej, om man räknar bort att min farmor brukade pussa mig på munnen som liten så har jag inte pussat någon av samma kön. Och definitivt inte I någons kön!!!

6. Har du pussat den du tycker om?
- Jag och M har varit tillsammans i snart åtta år, så vad tror ni?

7. Har du pussat någon inför folk?
- Japp.

8. Kysst någon inför folk?
- Det också, ja...

9. Hånglat inför folk?
- Alltså... Jag tycker att det är ganska ohyfsat att stå och grovhånga inför folk... Jag har själv varit med om att kompisar tillbringat hur lång tid som helst "lip-locked" med sina respektive medan jag stått vid sidan och saknat min älskade som en tok... Det är inte kul, så nej - jag har nog inte "hånglat" inför folk...

10. Vem var ditt första hångel?
- M

11. Hur många har du hånglat med under en kväll?
- EN! Vadfan...

12. Vem är ditt bästa strul?
- Kalla mig pryd, men jag gillar inte "strul"...

13. Och vem är ditt senaste?
- Se ovan.

14. Ditt snyggaste hångel?
- M

15. Skäms du över att hångla inför folk?
- Har för mig att jag förklarat min syn på offentligt hångel redan...

16. Haft sex med någon på offentlig plats?
- Det har ni inte med att göra, sorry...

17. Haft sex överhuvudtaget?
- Ja.

18. Hur gammal var du första gången?
- Skulle strax fylla 18...

19. Hur gammal vill du vara första gången?
- Lite sent att bestämma det nu va? Men jag kan säga såhär: I nedre tonåren var jag fast bestämd över att jag ville vänta tills jag var 18 innan jag gjorde det första gången. Och det höll jag ju också... nästan...

20. Blivit dumpad efter sex?
- Nope.

21. Har någon av det motsatta könet sett dig naken?
- Behöver jag ens svara? SJÄLVKLART!

22. Har du gjort något av detta med de medsatta könet?
- Nej, jag har inte gjort något av detta med det "medsatta" könet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0