Felläsning...

"Hemmagjord sänggavel"... Jag tyckte det stod "hemmagjord sängvätare"... Och ja... Sängvätare eller inte så är väl fortfarande de flesta barn "hemmagjorda"? D.v.s. "ej resultat av provrörsbefruktning"...

Jeez... Jag är verkligen trött... Trött och pinsam... Lyckligtvis har jag inte så många bloggläsare att jag behöver skämmas ögonen ur mig innan de faller ihop av trötthet...

God natt! (Och min klocka som är så snäll att den visar datum också säger mig att det är den första juni nu! Sommar på riktigt alltså!

♥*Glad sommar på er!* ♥

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad go du är =) Hihi..Kram, kram!

2012-06-02 @ 11:09:00
URL: http://bumsanrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0