Ouch...

Min vänstra tumme gör ont. Tack vare min berömda klantighet... Jag skulle hacka lök... Vass kniv... Liten skärbräda... Lite stress... Och lite för mycket oaktsamhet gjorde att jag råkade skära mig. För alla som inte vet det så är mina naglar lite nedbitna. Så att fingertoppen slutar några millimeter utanför själva nageln. Trots det lyckades jag skära sönder en bit av nageln. Så pass att det blödde. Så pass att det gjorde - och gör - jävlusiskt ont! Och det är inte förrän man står med en värkande tumme förrän man inser hur mycket man faktiskt behöver den! Ett litet sår i vänster tumme gör att jag just nu känner mig tämligen handikappad...

Och just det ja... Sade jag att det gör ONT...? :S
 

En supersnabb bild med webcamen... Mörkt och kass kvalitet - jag vet. Men min tumme... AAAJ!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0