Ljuset i slutet av tunneln...

Det är så svårt... Så himla svårt att våga tro att allt kommer att ordna sig. Att tillståndet då jag hängt i limbo äntligen förändrats... Jag är nära nu, nära att skäras ned från gränsen mellan himmel och helvete, och jag tror att jag kommer att landa på rätt sida. Samtidigt har livet lärt mig att inte ta ut något i förskott. Det är som det där talesättet - "Den som oroar sig i förskott får ofta sörja två gånger" - fast tvärtom. Jag vill inte ta ut något i förskott. Jag klarar inte att bli besviken.
  Men det ser ljust ut... För första gången på vad som för mig känns som eoner av tid - ser det ljust ut.  

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Det kommer att bli bra. Det kommer bli bra till slut. <3

2013-11-09 @ 09:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0