Solstrålen min...

Plötsligt blev hon så stor, så stor... Så vacker att det fysiskt känns som att hjärtat smälter på det mest underbara sätt man kan tänka sig!
 
Men den underbara, härliga valp-busigheten finns fortfarande kvar i hennes blick, ja hela hennes väsen faktiskt!
Och bägge bilderna är från idag, fast i omvänd kronologisk ordning. Hon vaknade och såg så oförställt lycklig och busig ut att jag var tvungen att försöka dokumentera det med kameran. Ändå verkar det som att vissa saker inte kan fastna på bild och där göra sig riktig rättvisa... Energin bakom de där bruna ögonen strålade ut och gav mig kraft för hela dagen! Det går inte att känna sig nedstämd eller bekymrad eller trött efter en sådan dos av GLÄDJE! <3
 
Jag älskar dig, Leia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0