Han klarade sig!!!

Hunden klarade sig! Gud, så lättad jag blev när jag hörde M ropa från TV-rummet i hans brorsas nya hus - att de på nyheterna sagt att "mannen som var i 55-årsåldern hade räddat både sig själv och sin hund ut ut det brinnande huset"... Nu vet man ju aldrig med nyheter, de kunde ju ha missuppfattat det hela. Men jag var ändå lättad.

När vi kom hem satt mamma i soffan. Det första hon sa var att hunden hade klarat sig. Han bodde just nu tillfälligt på en gård, medan husse var på sjukhuset. Då... åh kände jag mig helt och fullt lättad i själ och sinne! Åh, tack! Tack och lov att han klarade sig! Och att han verkar vara oskadd! Om det nu finns någon Gud, så vill jag tusenfaldigt tacka honom! Han klarade sig! Han klarade sig!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Så skönt att höra vännen. Hör hur lättad du är =) Kram!

2008-08-08 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0