God jul, alla ni underbara vänner som läser min blogg!

Idag är det julafton. JULAFTON! Tiden har gått alldeles för fort, och jag synar på att den kommer att sakta ned... Jag sitter här - som jag gjort halva dagen igår och halva dagen idag - och slår in julklappar. Försöker skriva rim, men det är inte så lätt. Bara några paket ska ha rim på sig. De som i ottan imorgon ska följa med mina föräldrar, ner till min farmor i Roslagen. Farmor älskar rim. Hos farmor har det alltid varit rim. I Mattias familj däremot - har det aldrig rimmats på paketen, så där blir man väl utskrattad om man försöker sticka ut ur mängden sådär... Fast inget elakt skratt. Ingen är elak i den familjen. Det blir första julen kag firar i Ö-vik. Fjärde julen jag firar med honom jag älskar ända upp till stjärnnorna, nej ännu mer - Ända upp till änglarna!!!

Snart är det dags för sänggående. Och jag som skulle ha duschat ikväll också! Hm... undrar om jag ska göra det nu, eller imorgon, innan vi åker?

Ett par paket kvar nu. Sen får jag känna mig nöjd, tycker jag.

I whish all of you a perfect shining and delightful Christmas!!!

Love,
Nanna 

Kommentarer
Postat av: Bumsan

God jul fina, fina du. Om du visste vad glad jag blev över ditt julkort. Tack så mycket! Ha nu en riktigt skön och energigivande ledighet med Mattias. Hälsa så gott även till honom =)

Ett helt paket med kramar kommer här!

2008-12-24 @ 08:20:49
Postat av: Elsa

rimlexikon.com är en mycket bar sida.

den akn man använda sig av året runt. men nu i juletider är den speciellt användbar.

dog jul på dig!

2008-12-24 @ 18:28:03
URL: http://spaderdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0