Jag bara gråter och gråter och gråter...

Det har inte varit någon kanonbra dag idag, om man säger så... Älsklingen har varit på sur-humör på grund av bil#!%/¤#!!

Jag har gråtit hysteriskt i omgångar hela dagen. Älsklingen tog mig med ut på en springtur, och faktiskt mådde jag mycket bättre efter den... Fast jag har gråtit efter det också. Bilen är fixad och älsklingen är glad, men jag gör fortfarande ont ont ont inuti...

Kan tillägga att jag spenderade gårdagskvällen med att grina. Sedan kunde jag inte sova på hela natten, så jag var uppe och vandrade... Vandrade med tårar rinnande ner för kinderna... Somnade vid typ 6 på Hans arm, och vaknade sedan kl. 08.30...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0