April april...?

Tydligen har två av min (väldigt få) läsare tappat bort lösenordet till min "privata" blogg idag... Hmmm... Är detta sant, eller kan det vara så att ni rackare försöker lura mig? ;) Hihi!

Sorry om jag inte riiiktigt köper det - hade det bara varit en så hade jag gått på det direkt!
(Men om det ÄR sant - då har jag verkligen blivit lurad - av mig själv!! I så fall har ni bägge fortfarande min mailadress, eller hur? För det är klart att ni ska ha lösenordet!)

Jag är också lite skeptisk till detta... Vad tror ni? Aprilskämt eller ej? ;)

Edit: Fast nu såg jag att bägge era kommentarer skickades igår kväll (??) Hm... ÄR det sant?!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Haha, jag tror att det är ett skämt. vad säger du om detta då: http://www.jaktjournalen.se/index.php?id=8196&avd1=0



Fast jag skojade inte, jag har inte lösen och användarnamn.

kram

2011-04-03 @ 16:04:52
URL: http://elsaingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0