Hur mycket är klockan?

Och ännu viktigare: Vad är det för dag och datum idag?

Min kära lilla digitala armbansklocka har gått sönder. Eller inte själva klockan egentligen, utan armbandet. Jag "tittar på klockan" flera gånger om dagen - utan att ha någon klocka där!

Jag trodde att jag var beroende av dator och mobil... och kanske kamera, men nu inser jag hur otroligt viktig min kära klocka faktiskt är i mitt liv!

Dumma, dumma armband! Och jag hoppas verkligen att det går att byta! Jag har klockarmband hemma... Armband som jag använde på mellanstadiet. Jag hoppas att de finns kvar någonstans, och att de passar... För det är så frustrerande att inte kunna ta reda på/påminna sig om vilken tid, dag eller datum det är genom en enkel handrörelse...!

Årets I-landsproblem, gissar jag... ;)

Kommentarer
Postat av: Elsa

Åh samma problem som jag hade för ett tag sedan. saknar fortfarande den klockan..

fast nu har det kommit så många snygga klockor på marknaden.

Kram

2011-03-29 @ 21:41:19
URL: http://elsaingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0