Leia på äventyr...

Leia, lilla bus... Det är inte lätt att vara en minivovve med energi som får Duracellreklamens Energizer Bunny att verka pinsam i jämförelse...
Kan man vara sötare än såhär? (Självklart inte, vilken korkad retorisk fråga...)
 
Energiknippet och jag tog oss - det trista vädret till trots - bort till den nyanlagda klätterställningen bakom skolan för att kolla läget. Leia älskar sanden under tassarna...
 
Efter ett tag får hon syn på något. Jag vet ännu inte vad, men...
 
... det visar sig vara något så skojigt som ett gammalt bananskal som någon slängt ifrån sig för... ja, lääänge sedan...
Trist och tråkig som jag är fattade jag inte tjusningen, utan Leia fick snällt lämna sitt fynd bakom sig medan vi sprang runt ett slag. Därefter blev hon sådär valpigt trött. Det är som att slå av en strömbrytare - eller möjligen att koppla ur Duracell-batteriet - och hon ville bara hem och sooova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0